Wednesday, November 14, 2007







טוב זאת התוצאה אחרי השיפור אני מקווה שהיא בסדר, למרות שאני שם לב כבר עכשיו לטעות שלא כל הדף משומש ,








לאחר זאת נתבקשנו בתרגיל ההמשך


לאחר השיפור לבחור צבע נוסף (חוץ משחור ולבן ) ולשלב אותו בסידרה עלידי השמת גוונים ממנו ומהשחור והלבן


אני בחרתי אדום וזאת התוצאההה























טוב השעה 3 לפנות בוקר אני זז לישון שיהיה לי אחלה לילה ושהיו בשורות טובות על העבודה (עדי ומייק תיהיו עדינים פעם ראשונה בצבע :#

אוקי מסתבר שאחרי שממש אבל ממש לא אהבתי את העבודה , ובנוסף לאחר שתליתי אותה (כמובן ) נפתח לי פצע באצבע וכולה הוכתמה בדם , עדי ומייק קלטו שאני מבואס משהוא , ועשו לי סוג של סדנת עידוד , לא בטוח שבאמת אהבו את העבודה פשוט לא רצו לבאס אותי עוד יותר , אז פשוט דיברו על הצביעה שהיא סבבה ושיש כל מיני בעיות אבל בסה"כ יש עליה גדולה מהעבודה הקודמת , טוב סה"כ יצא נחמד פיגורטיבי כתמיד ...