Tuesday, November 6, 2007










טוב זה המוצר שאמור להיות מוגש , לפני גימורים וצביעה , מקווה שלא אקבל לעשות את העבודה שוב , ומקווה שלא עשיתי




פסל סביבתי , יהיה בסדר מה אני אגיד להם מקווה שהכל פיקס פוקס .... נחייה וניראה ..









טוב חברה אחרי הרבה עבודה ויגון רב , זאת התוצאה הסופית לאחר הצביעה




















הניסיון שלי בעבודה זאת היה להמחיש סוג של התמוטטות של צורות אחת על השניה ואת השפעתם, כתוספת פיזרתי גיזרי

קרטון-ביצוע כדי ליצור את אפקט והשברים מהקרטון באזורי המפגשים בין הצורות .









הערות , מענות בקשות:







טוב אז ככה , כניראה שהעבודה שלי שוב הייתה סבבה ושוב הפתעתי את מייק (מה אני כל כך גרועעעעע?? :( (לא יפה )בקיצור סה"כ מייק אמר לי שהעבודה הייתה טובה ,רק שהקימור של העבודה (ימינה למעלה ) לדעתו לא התאים ,



כמו כן הצד השני של הדף (שמאל למטה ) לא היה סגור בתוך התיבה וזאת הייתה טעות נוספת, דבר שגרע מהעבודה

,בנוסף מייק אמר שאם בוחרים להשתמש בגיזרי נייר , יש לבחור מקום מסויים ולהניח שם ולא לפזר בכל מיני אזורים(לאחר שהוא לא ממש הקשיב למה שהגיזריי נייר היו אמורים להביא , אבל כניראה שזה לא חשוב ) אממ



חוץ מזה הוא נתן לי אפשרות ועצה , למה בעצם לא להראות את השינוי שישנו בין החלק הפנימי של הצורות לבין החלק החיצוני

אממ וואלה עוד משהוא שנזכרתי והוא אמר לכולם מלבד לבלית , גימור גימור ושוב גימורר.... למרות שהשקעתי עדיין היו כמה מקומות שסירבו להדבק.

. בקיצור אני מקווה שאני בדרך הנכונה (ואולי סוף סוף באיזה שהוא שלב אני לא יהיה הפתעה או משהוא ופשוט יהיה בעל עבודה טובה ...

שיהיה לכולנו סופ"ש מהנההה......

No comments: