Sunday, December 2, 2007

ריענון

אחרי תקופה ארוכה שלא כתבתי פה פשוט לא היה זמן ולא היה משהוא יותר מידי מיוחד לשים ,

אני מעדכן את הבלוג , (לא שעדיין יש משהוא יותר מידי מיוחד אבל מיילא )
אז התרגיל שהיה לנו במשך השבועיים האחרונים היה לחקור צבע ולאחר החקירה לעשות עליו פוסטר.
כן ניחשתם נכון קיבלתי צבע ש"ממש אני מתחבר איתו "

מג'נטה - ורוד כהה
כן צבע נשי משהוא , בקיצור במשך כל השבועיים חשבתי וחשבתי ושברתי את הראש מה לעשות איך לההתחבר לצבע שלא ממש מדבר אלי , לאחר ששבועים פשוט ניסיתי וניסיתי לקחתי חומר מהאינטנט מהסיפריה קראתי על הצבע ניסיתי לחקור אותו ברמה היבשה , הייתה לי שיחה עם מייק שקצת פתחה לי את המחשבה , והחלטתי שבסוף עדיף פשוט לסוע לקניון כמו שהוא אמר ולהתחיל לצלם
את כל הדברים שאני רואה במג'נטה ולפי זה לקבוע את אופי הצבע ומשם להמשיך.

לבסוף התברר לי שהצבע הזה הוא פחות או יותר מה שחשבתי , כן נשי אבל עוד המון המון דברים אחרים שלא העלתי בראש באותו רגע , ולאחר שהסתכלתי לא הבנתי איך לא חשבתי על זה

בקיצור ולעיניין צילמתי וצילמתי כמו איזה מטריד , בתוך הקניון , אנשים התחילו להסתכל עלי בצורה מוזרה כאילו אני איזה הומו פדופיל (נו אופנס לכל ההומואים ) שבא ומצלם בובות ומוצרים של נשים וילדות
בקיצור לאחר כשעתיים בקניון ו60 צילומים בערך
זה מה שיצא (לאחר תסכול רב פשוט הראתי את המחקר כמו שביקשו בדיוק (





טוב לא היה יותר מידי מה להגיד על העבודה חוץ משהM הזאת הרסה אותה לגמרי

כן כן זה היה התיסכול שדיבר ממני , חשבתי חשבתי ובסוף פשוט התייאשתי ועשיתי M לא מושקעת מהמילה (Mall ו
Majestic

השלב הבא הוא פשוט לחתוך את הM הלא מועילה הזאת ופשוט להושיב את התמונות בצורה הרבה יותר נכונה וטובה

No comments: