Monday, November 12, 2007

כן כן הגענו ליום הרביעי

אממ ביום הזה יצרו את הדשא אדמה ,





לכן בסיבה לא ממש מובנת , התבקשנו לצור סידרה של 5 קומפוזיציות שכל אחד מהן 20 על 60 שלא יכולות להתקיים לבד , והסידרה לא יכולה להתקיים ללא כל התמונות .





אוקי התוצאה שלי היא זאת , קבלוו אותי :P






בעבודה זאת ניסיתי להביע תהליך של היווצרות הקפה ,

משמאל לימין : מהעץ לשק ואז לקליה ואז לתחינה ובסוף לתוצר הסופי שזה הקפההה .

ניסיתי לעשות סוג של תקריב כמעט בכל התמונות בכדי לטשטש את הידיעה שמדובר פה על קפה .. שזה לא יהיה מובן מידי ..

אבל מסתבר שחשבתי שגויי (ומשום שעדי ממש רוצה לדעת על הערות לגבי העבודה ויש הרבה אז קבלווו אותם ) טאדההההההההה.....

הערות :

אממ לפי דברי הצופים , התמונה ניראתה לא כמו סידרה אלא כאוסף של תמונות פיגורטיביות מידי (כן זה אני פיגורטיבי ) וזה לא מראה סוג של התפתחות וכל תמונה שונה לחלוטין מהשניה ככה שאי אפשר להבין ..

ונעבור למורים :

מייק:

קומפוזיצה לא מתאימה לדף כמו ששמתם לב רוב התמונות לא השתמשו בכל הדף ולכן הקומפוזיציה הייתה מוטעת , אממ הציורים היו מלוכלכים (לטענתי הייתי עייף ואני חייב לעבוד נקי בציור זה המחלה שלי מילדות ) אממ , לטענתו הייתי יכול לתת פרטים יותר מופשטים שיתנו רעיון כללי ולא לתת את כל התמונות שנתתי למרות ההתקרבות שהבאתי שהיא לא הספיקה כניראה , אממ ,נ.ב היה עדיף לבחור קודם כל את הציורים לפי גודל הדף ורק אז להחליט

בנוסף לטענתו אני לא יודע לצייר מספיק טוב ואני לא למדתי מספיק ציור (לדעתי אני יודע לצייר טוב אבל כניראה שהציורים האלה תסכלו אותי ב12 וחצי בלילה אז זה היה חצי השקעה , אבל זה לא תירוץ ) ולכן אני לא צריך לצייר ולתת לאנשים שיודעים לצייר לצייר באמת. אוקי דוקי לא מסכים אמשיך לצייר אבל ננסה לקחת את הערות לתשומת ליבי.

עדי

אממ טוב עדי זה סיפור אחר אבל דומה , אוקי לטענת עדי הציור היו דווקא סבבה סה"כ אבל הנושא עצמו היה משעמם והעמסתי יותר מידי דברים על הדף במקום להמעיט ולתת טעם של עוד , הנושא צריך לבוא ממני ממשהוא שקרוב אלי ואז הוא יבוא יותר טוב , למרות שהייתי שנתיים ברמן , עדיין מסתבר שהתהליך היה משעמם מידי , ולא לקחתי את זה לנושאי הניצול , ומה זה באמת קפה בשבילי , בנוסף היא אמרה שאני צריך לפשט דברים ולא להיות יותר מידי מתוחכם ולהוסיף עוד ועוד , ולהראות תהליך מאוד ארוך ב5 פרמים .

טוב עבודה עם הרבה דגשים לשיפור חזרתי קצת אחורה ,אבל במטרה להתקדם צעד אחד קדימה , יהיה בסדר אנשים מה אני אגיד לכם נשפר נתקדם ונלמד (אחרי הכל בשביל זה אנחנו פה לא )אמממ מסתבר שכן :) ייאלה שיהיה לנו המשך שבוע מהנה , עד לפעם הבאאההה שין שןןןןןןןןןןןןן......

No comments: