Tuesday, November 6, 2007

המשך 2.5D



טוב לאחר שהעברנו את הלילה הלבן הראשון שלנו בעבודה על הסקיצות ,כאשר הדו מימד משום מה לא מיהר להגיע ,לכן עשיתי מעיין ניסיון לעשות סקיצות דו מימד לאחר שכבר בניתי את התלת מימד , לא הלך מי ישמע :(




















, ונאמר מצד אחד , שאני צריך להתרכז ואולי אני


אצליח לצייר פאקין משולש...(מי היה מאמין שאני אצטרך כאלו עידודים ) אם נקח בחשבון שאני מצייר מגיל 0




טוב כניראה שהריכוז שלי הוא כבר לא מה שהיה


בנוסף לזאת קיבלתי ביקורת שהסקיצות שלי היו בחלקם דו ממדיות באזור הבסיס חוץ מאזורים מסויים , כמובן הגימור היה פלסטינאי(בהתחשב שבשעות שעשיתי את זה לא כל כך הבדלתי מה זה עיגול וריבוע , והבנתי שעדיף להתמקד ברעיון ולהבין אם הם אוהבים , אז הגימור בשלב זה לא חשוב ) , וכמו שמייק אמר יכול להיות שאכלתי משהוא לא טוב ויצא לי דווקא סקיצות תלת דיי מעניינות (מה אני כל כך גרוע )???? בקיצור מייק נתן לי רק דגש שאפשר לחצות את הבסיס שעליו יושבים האובייקטים ולא צריך לשים אותו כגבול כלשהוא , כרגיל צריך להתפרע יותר




יהיה בסדר ... מגישים את העבודה בין 40 על 40 על 70 על 70 בתבליט אגיייןןןן , שיהיה לנו בהצלחהההה....




No comments: