Monday, December 24, 2007

אז הגענו לצור יצורים....

טוב בתרגיל זה נתבקשנו לחקור חפץ אישי שלנו ולהציג תחקיר שלו בכיתה ,
בעבודה זאת הסתבכתי מעט ולכיתה בסופו של דבר הבאתי רק סקיצות של מחזיק המפתחות שלי , כשאשר חילקתי את המפתח לחלק העליון שהוא אזור האחיזה והחלק התחתון אשר נועד להכנס למנעול
שבסקיצה אחת יצרתי סוג של תנועה ממפתחות שבו רציתי להראות שהמפתחות מזכירים לי את הרכב , בסקיצה נוספת יצרתי מעין מברג,מפתח מקומץ של המון מפתחות , ובסקיצה נוספת יצרתי חלק מבית כדי להמחיש את הבית שלי
כן לצערי זה היה דל מאוד יחסית למה שכל הכיתה יצרה , אז התבאסתי מאוד והעדפתי שלא להראות את זה , למרות שבסופו של דבר הראתי וקיבלתי ביקורות שאני צריך לצייר עם חומר אחר כדי שיראו את הציורים
כי לעיפרון ורישום אין נוכחות.. ושיש סוג של פוטנצייל לרישומים (סוף סוף קומפלימנטים על הרישומים שלי)הגיע הזמן גם זה משהוא
בהמשך לתחקיר התבקשנו לצור יצור מהמסקנות שלנו את התחקיר , אני החלטתי לצור יצור ממפתחות , יצור שחלקו צב וחלקו קיפוד וההסבר כדלקמן
יצרתי את כל היצור ממפתחות שניסרתי לשתי החלקים שהסקתי מהמסקנות שהמפתחות בנויים מהם
ויצרתי מעין צב שהוא סוג של מאפיין של המחזיק מפתחות שלי משום שצב לוקח את הבית שלו על הגב והולך איתו לכל מקום
ככה הצרור שלי שמסמן לי בעצם את הבית והרכב וכדומה , בנוסף בגלל שצב הוא יצור חמוד
שכולם רוצים לגעת בו (ואני לא מעוניין שכל העולם יגע לי בצב ) עשיתי אותו כמעיין קיפוד בצידו השני כאשר צד אחד שהיה השיריון של הצב מורכב מהחלק העגול והרך וידידותי יותר של המפתח והחלק האחורי היה מורכב מהחלקים החדים של המפתח שברגע שמשהוא מתכוון לגעת בו הוא יגן על עצמו בכך שיתהפך ...
הקיפו צב שלי בעצם אוכל מפתחות
מכל אזור שהוא רק יכול למצוא אותם , הוא בעצם נודד בין דלתות וארונות מפתחות ואוכל את המפתחות במטרה למצוא את ביתו האמיתי..
טוב הכירו את קיפו-צב




הערות:



טוב הערות היו לחייה לא הייתה צורה שהיא מספקת , ופיגרוטיבית בשביל שנדע במדוייק את סוגה וצורתה , היו חסרים סימנים מזהים של היצור ,בנוסף הקיפוצב היה חסר נפח והוא ניראה כמו גופה של חיה ולא חייה עצמה .
ההצלחות היו שלקחתי חומר מעפן ומשעמם כמו מפתח והצלחתי לצור ממנו יצור מסויים , השרשרת הוסיפה המון לחיה ונתנה לה צורה לאן היא פונה ונתנה לנו פרטים ...
בנוסף יצרתי תחקיר עדיין לא מקיף כמו שרציתי וגדל מספיק שבתחקיר בעצם עשיתי שלוש סקיצות שבתמונה אחת הראתי את הגג של הבית בתמונה המקשרת יצרתי מחזיק מפתחות שקושר אותי ובתמונה השלישית יצרתי מברג ממפתחות שבעצם סימן את העבודה , בעצם הראתי שהמחזיק מחבר לי בין העבדוה לבית בעזרת מזחזיקק אחד פשוט
הטענות היו שוב שהעיפרון הוא לא חומר חזק אי אפשר לראות את הציורים ולתת להם נוכחות כמו שצריך בנוסף היה צריך לצייר במקום רק משולש את כל הדף בידיות של המפתחות ואז זה היה יוצא הרבה יותר מיוחד , בנוסף התמונה האמצאית הייתה צריכה להיות יותר בפוקוס והייתה יותר מידי פרטים לעין , שגרמו לנו להתבלבל ולא לדעת במה להתרכז.
לאחר מכן נתבקשנו לשפר את החייה ולבנות לה סביבת מגורים ,איפה שנוח לה להיות
הינה השיפור שלי



טוב בשורות טובות ורעות
לטענת עדי ומייק היה שיפור עצום בין החיה הראשונה לחייה השניה והם אהבו את הקיפוצב שלי:)
תענוג
הבשורות הרעות היו שאת הסביבה שעשיתי מ5 לפנות בוקר עד 8
לא היה טוב בכלל והיה לטענתם התחמקות משיעורי הבית , ספרו את זה לשעות שינה שלי :(
טוב יהיה בסדר נשפר ויהיה בסדר .... בסוף חייב להיות לא ?








No comments: